V.3 16 Januari

SAY WHAAAAT!?


Vikt: 73.3 kilo

Midjemått: 80 cm


Jag fattar ingenting!? jag har gått ner 1,7 kilo på EN VECKA!? hur mycket skit har jag haft i tarmarna efter jul??.. SNUSK!  och ändå hade jag inte gått på toa innan! ( only made a pee pee..)

jag som var rädd att jag inte ens skulle gå ner ett halvkilo! haha dra mig baklänges, ta det gånger 3!

okej, jag vet att det inte kommer vara såhär varje vecka med tanke på att jag åt som en flodhäst veckan innan jag "startade". med med träning på det så kanske jag tappar 0.5 kg i veckan? vilket är målet, och om det blir mer än det så gör det mig ingenting! :)

De här 5 första kilorna jag vill ta bort kanske blir jäkligt enkla? om jag har tur! sen efter det så är det ju bara 5 kvar!! :D hjälp vad glad jag är! och om jag tappar 0.5 kg varje vecka framöver tills sista maj tror jag att det var, så kommer jag tappa totalt 11 kilo! :) så nu gäller det att ligga i!

Skriver mer ikväll om mitt matintag! kraaaaaamis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0