Tuesday <3

 tuesday im in love <3.. not. :)

en dag med blandade kännslor. P.G.A en skitgrupp på engelska B som vanligt, lite småtjafs med en klasskamrat och att jag hade sovmorgon till 12:10 med gick upp kl halv 7 för att jag är en sån dutti tjej!


dagens intag!

frulle - havregrynsgröt med 1 skivad banan och mjölk :) ( höll mig mätt i nästan 4 timmar!)

lunch - pyttipanna med stekt ägg å selleri, 1 glas mjölk! <3 kärlek <3

middag - nå laxsås/röra med ris och lite pytte sallad :) 1 glas vatten.

kvällsmat - 1 glas mjölk!


motion - 30 min på crossen! + promenad hem ifrån skolan. :)  så nu sitter jag här med en lermask och dricker mjölk, samt känner av en träningsvärk ifrån gårdagens gympa pass! styrka och kondition, hell yeah! snacka om feel the pain.. ;)

nu ska jag söve å gå upp 5 imorgon bitti! pöss pöss



Snart så ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0