Tillbaka

skrev inget igår, då var det ganska jobbigt så jag glömde bort att skriva.
men nu är jag här och slipper må så dåligt igen! ringde och sa att jag känner mig osäker och att jag vill gå in för skolan och apun som vi har nu, och att jag kan höra av mig i framtiden när jag känner att jag orkar med och känner mig säkrare!  så nu är det släppt och jag mår mycket bättre!

träningen har inte gått så bra, men maten har varit ganska okej.

igår så bestog mitt matintag av te, 2 mackor, 1 berry liten yoghurt, 1 skål med pasta och nån baconröra samt 1 äpple och 1 glas mjölk!   

så det var ganska okej, får ju fika 2 gånger på almas och jag tar en macka som jag delar på 2 och äter på istället för fika :) det är skitmysigt att vara på almas! de är jääätte snälla och det känns så jäkla bra jämfört med ica maxi. man gör nästan 95% av allt själv som de säljer och det luktar sådär bulldegs aktigt ^^ och framförallt inte lika stressigt!! så det känns skitbra att vara där! :D

nu ska jag trycka i mig en semla och kaffe, jag vet att jag skulle hålla mig ifrån sådant denna vecka( och framöver) men jag tar popcorn till lördagsgodis istället! så det gör inte så mycket :) förhoppningsvis..

Fick även ta med mig hem en glutenfri semla och semmelfyllning gratis irfån Almas! sedan fick jag 30 % på allt jag köper medans jag är där och har apu :) så köpte med mig 2 semlor hem, en till mig och en till pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0