Söndag

Sista dagen på helgen, imorgon börjar skolan. Dags för invägning imorgon och jag tror inte att så mycket har ändrats. Hoppas på kanske 0.5 kg, men det tror jag knappast. Jag  har ju inte tränat någonting men det gör mig inget med tanke på hur veckan har varit. men imorgon är det en ny vecka och jag tar nya tag! den här gången måste jag träna minst 4 ggr! måste få in det liksom, så man blir van som förra gången! :)

gårdagens intag bestod av:

frukost - macka med ost och gurka samt 1 kopp te med honing (som puh ^^)
Lunch - pyttipanna med ett stekt ägg och selleri
mellis - en kopp te tror jag..?

middag - ugnspotatis med timjanskyckling och tzatziki! sååå gott!!

lördagsgodis - lite popcorn och 1 liten kolafudge godis! samt vatten! 


så imorgon får vi se om veckans ändring på mat har lönat sig, förhoppningsvis lite iaf! :)

kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0