So fine!

Vikt: 72.9 kilo  ( Så vi kör ifrån det istället! ;D )
Midjemått: 78cm (nu mätte jag med riktigt måttband! det har varit borta fram tills nu!)



Nu sitter jag här ensam med voffsarna! För Hela La Familia är på planet till kanarieöarna, så jag är ensam här i sverige förutom mormor och morfar i en vecka. Jocke finns ju såklart i blekinge, men det var lite väl långt härifrån! ;)

har tränat söndag,måndag och tisdag! 
Sön: promenad i 60 min! runt älven :)
Mån: 35 min på crosstrainern
Tisdag: 40 min på crosstrainern! = 1.2 mil och bränt bort ca 437 kcal! :D

men nu på onsdagen får det bli lite lugnt, imorgon skall jag ta mig i kragen och gå ut och gå med hundarna! får se om det blir runt älven eller sportis. Det är ju iaf något!

Ska glo på tv och ta det lugnt ett tag och försöka bli så trött som möjligt så jag får sova!

Intag idag:
frukost - 2 skivor mirakelbröd,1 banan, 1 glas mjölk och 1 kopp te.

Lunch - 1 hemmagjord hamburgare ifrån scratch, med pommes! 1 glas äppel juice.

Mellis - Kaffe :)

Middag - Korvstroganoff och ris!

till kvällis blir det nog 1 kopp te och kanske nån macka! :)
TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0