Ny Blogg ~ Vi Drar Igång



Ja då var det dags igen! träning och mat dag ut och in tills jag når mitt mål!

Vad är målet då? jo att komma på det stadiga och normala 64 kilo. helst innan sommarlovet, ni vet Beach 2012! ;)

Under förra året så lyckades jag gå ner 15 kilo, men jag "la av" ca 2 veckor innan sommarlovet. Då blev det  mycket sista veckan med skolarbeten och lite smått å gott och jag lyckades tappa allt. Så under tiden tills nu så har jag lyckats slänga på mig 5 kilo igen, så det är de kilorna jag skall fokusera på först sedan ta mig an de sista svåra kilorna. Eller vem vet de kanske är lättare att tappa nu? let's hope!  Så tanken med den här bloggen är att jag skall skriva av mig, alltså vad jag gjort dvs träning och vad jag ätit under dagen och sedan ha mina små "weigh-in" efter varje vecka.  på så sätt kommer jag lyckas att hålla koll och även hålla motivationen uppe! så vi kan ju säga att det blir en liten "Mat och Träning" dagbok. Det funkade förra året och det kommer funka nu med!
 So Let's Get The Party Started!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0