Monday Morning

Vikt: 73.1 kilo.
minus 0.2 kilo.

? okej men då kanske jag har byggt muskler OCH minskat i vikt? let's hope, för ju snabbare jag får muskler, desto snabbare bränner jag fett! <3

keep thinking ~ Beach 2012!

glömde mäta midjan, men jag kan ju väga och mäta mig imorgon bitti och kolla om det stämmer med idag? . yes.

Fick reda på i lördags att en kille på min tidigare skola och nuvarande gymnasium har dött. Jag kan inte fatta det, jag såg ju honom förra veckan typ? nu är han borta. jag kommer aldrig få se han gå i korridoren med sin randiga mössa tillsammans med sin långa kompis. må han sväva och ha det bra där uppe bland molnen.

Nu tänker jag byta ämne sådär vackert som bara jag kan! Bakade fan värsta mirakelbrödet igår!
åt 3 skivor idag med en kopp te = jag fick skita 2 gånger OCH jag höll mig mätt i 6 freaking timmar!?
UUUUNDERBART.

nu är det dags för mig att inta position sängen och sova! ev, spela lite fastball or wordfeud.
GOENAAATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0