Dag 2

Denna dag har inte varit på min sida.

Min Engelska B kurs startade idag och det betyder att det blir en hel ny grupp med människor som jag ska lära mig jobba med och en helt ny lärares regler och metoder. Den grupp jag  hamnade i är en förbannat stökig ,högljud och irriterande grupp och vissa människor går jag bara helt enkelt inte ihop med.
Så hur ska detta gå? En huvudvärk fick jag på följd efter skolan och jag har varit nerbäddad i soffan sen dess.
Så någon väldans motion blev det väl inte. Jag gick till skolan, från skolan till stan sedan hem ifrån busshållsplatsen och en walkie med hundarna. Men det får jag ta igen imorgon.

Till frukost blev det en skål med gröt (fullkornshavregryn) och ett äpple som "sylt" med mjölk.

Lunch blev min efterlängtade  pyttipanna med ett stekt ägg och gurka, samt selleri.

Mellanmålet bestog av 2 knäckebrödsmackor med smör och ost, och 1 kopp te med lite honung.

Till middagen blev det kyckling med tomat och gurka samt smalbea.  (utspädd burkbea i turkiskyoghurt)

Till kvällsmat får det bli en kopp te eller ett glas mjölk, är inte speciellt hungrig och sängen kallar!
Uppstigning kl 05:00 imorgon.. YEY!!

Bella och Klara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0