Dag 1 V.2

Måndag 9 januari

Vikt: 75kg.

Midjemått: 81 cm.

nu var det sagt! Hur mycket det än smärtar att skriva det rakt ut till allmänheten så måste det stå där. Där på Sidan så jag kan kolla tillbaka på hur duktig jag har varit när det svackar och blir lite mörkt. 

Dag 1 då.

Idag har jag levt på frukter i stoor del, tänkte att jag skulle göra en 2 dagars "Detox" eller "cleanse". För jag har bokstavligen frossat som aldrig förr de 2 sista veckorna! Verkligen frossat, skulle inte äta som jag gjort även om jag kunde! Så jag skojjar inte. Så jag har intalat mig och förberett mig mentalt att det är sista veckan med en massa gött skit. Självklart kommer jag att unna mig saker, men med måtta! Så den här cleansingen som skulle vara i 2 dagar drar jag ner till 1 dag. Det får räcka haha! Kommer inte palla det, speciellt inte när skolan börjar imorgon och jag har ett stooort sug på pyttipanna med ägg..  så det får räcka med en dag! :D

Började med 1 glas mjölk och 1 äpple till frukost.

Sedan följt av en äckelpäckel grönsaks soppa som smakade vatten och mosade överkokta grönsaker..

efter det så blev det en promenad ute vid sportfältet i 1 timme. Duktig Cheye! c:

Sedan ännu en skål med äckelpäckelsnusksoppa med 2 msk stekt köttfärs, vilket gjorde den mindre snuskig.
10 mandlar till det.


Sedan kom jag hem med min utbytta råsaftcentrifug som var trasig, självklart så är den nya det också..  Den fungerar dock, men pappa skall fixa de trasiga bitarna när han får tid på jobbet! Awesome is the word.
Så tog mig en färskmixadjuice på röbeta,jordgubbar,multibär och en morot, det var inte så gott som jag trodde men det var helt ok! 
En c-vitamin shot everyday isn't so bad for u you know.

Efter det en avokado och 1 kopp te med honung.

So Far So Good tycker jag! Är glad att jag får äta Mat imorgon! Skriver då, Pöss å Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0