Bitch Please!

mmmh hhmm!

********************************************************************************

Tänker berömma mig själv för att jag hållt i med träningen denna vecka! Är inne på dag 3 och har bara en dag kvar att träna så har jag fixat veckans träning! 

Här Kommer Dagens intag!

frukost - havregrynsgröt med banan och mjölk.

mellis - några torkade aprikoser innan lunchdags.

lunch -  ris och en halv schnitzel samt en skinkrullad med färskostfyllning, sallad , sås och 1 glas äppeldricka.

Mellis- 2 koppar kaffe, en arraksboll...    chokladsug..

Middag - En banan? jag vet att det inte gills som en middag, men timmarna flög förbi och jag var tvungen att ta någonting innan jag skulle träna! så det fick bli en banan.

kvällsmat - vatten (träning) , 2 glas mjölk.

vill inte äta nå mer mat idag, då får jag bara upp energin och kommer inte få somna i tid. så jag tar en rejäl frukost imorgon istället! :)

Ha De La Gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0